Първоначално публикувано от pooh
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Alfa 159 facelift
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от pooh Покажи съобщениеНе защитавам предложението на Бертоне. И мен не ме грабва. Но и към текущия на Пининфарина имам забележки.Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Comment
-
Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщениеЕ ти все пак гледаш нещата от друг ъгъл и е нормално да забележиш повече детайли. Аз като един прост шофер се интересувам само като седна в колата да мога да имам достъп до всички уреди с показалеца като дясната ръка ми е на лоста. Това го има при 155, при 164, 166, 159. А в този интериор, който щял да бъде на фейслифта, го няма.Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT
Comment
-
Първоначално публикувано от AR147 Покажи съобщениеТова което описваш е част от дефиницията на фукнционалност в един автомобил,която дефиниция никога не е била присъща за Алфа Ромео.Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Comment
-
Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщениеВ смисъл?Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT
Comment
-
Първоначално публикувано от AR147 Покажи съобщениеВ смисъл откога караме алфа заради нейната функционалност,когато никога не е имало такава.
Иначе, да видим какво ще излезе от този фейслифт. Би трябвало да има и външен такъв, макар че не знам какво има да подобряват по вида на 159 - идеален си е.Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.
Comment
-
Първоначално публикувано от AR147 Покажи съобщениеВ смисъл откога караме алфа заради нейната функционалност,когато никога не е имало такава.Първо, това, за което говорим, е не точно функционалност, а ергономичност. При изброените в предния ми пост модели го има. За 147 не знам как е, не съм я карал толкова дълго.
Второ, моята 155 има функционалност не по-лоша от всеки седан в класа си. Не знам кой е измислил, че Алфите са ужасно непрактични и нефункционални.Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Comment
-
Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение......Това го има при 155, при 164, 166, 159. А в този интериор, който щял да бъде на фейслифта, го няма.
Според мен вдъхновение е добре да се търси от по-старите Алфи. Тогава те са били много по-напред от останалите марки. Именно след ерата на Фиат, Алфа започва да изостава, до днес, когато е по- назад от поне 20 марке автомобили.Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщениеБах мааму, само това ли са Алфи според теб? Щото всичките тия дето си ги изброил са Фиати!!!
Според мен вдъхновение е добре да се търси от по-старите Алфи. Тогава те са били много по-напред от останалите марки. Именно след ерата на Фиат, Алфа започва да изостава, до днес, когато е по- назад от поне 20 марке автомобили.
И кво от тва, че са фиати всъщност? Нямат ли тези отличителни черти, заради които човек си купува Алфа?Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Comment
-
Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщениеКъде съм казал. че само това са Алфи?!?! Сравнявам с малко по-близки до съвременността, иначе е ясно, че класиките рулират!
И кво от тва, че са фиати всъщност? Нямат ли тези отличителни черти, заради които човек си купува Алфа?Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Първоначално публикувано от pooh Покажи съобщениеПри 155 (и някои ферарита) има една малоумщина, касетофона ниско долу, непосредствено зад скорстния лост. Това няма бъзикане в двжение. А 145/6 (знам, че не си я цитирал) е тотална грешка на ергономията. Ма айде да не се отплесвам.
При 156 радиото е на хубаво място.
А иначе за годините и класа си старата 33-ка има прилична ергономия:
http://www.squadra33.com/upload/gall.../thumbs/02.jpgAlfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Първоначално публикувано от pooh Покажи съобщениеПри 155 (и някои ферарита) има една малоумщина, касетофона ниско долу, непосредствено зад скорстния лост. Това няма бъзикане в двжение. А 145/6 (знам, че не си я цитирал) е тотална грешка на ергономията. Ма айде да не се отплесвам.
За 145/6 си прав, неслучайно не я цитирам.Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Comment
Comment